My life, my blog

fredag den 10. maj 2013

Delicious!

Lækkert!
Hej søde mennesker!
I dag besluttede jeg mig for at lave mad til min mor og jeg. Det endte med at jeg lavede salat og sådan noget pasta med ost osv. (Kan ikke lige huske hvad det hedder). Det smagte godt!
Vi har de skriftlige eksamener i næste uge. Jeg kommer til at dø i matematik! Men ellers har vi trukket skriftlig biologi og mundtlig historie(dø).
Også har jeg fundet mit kostume til sidste skoledag! Jeg skal være kvindelig Robin Hood. Tryk her for at se mit kostume! Pakken er på vej. Er spændt på at den kommer. Ved bare ikke hvilke sko jeg skal have på, som kunne passe sammen. Jeg glæder mig så meget til sidste skoledag. Det bliver fedt!
Jeg glæder mig bare til alle de eksamener er overstået. Bare tanken om det! Sommerferie efter det.

Jeg smutter igen.
Møs!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar