My life, my blog

mandag den 15. juli 2013

Sommerferien er..

Hej søde mennesker!
Håber i har en god sommerferie indtil videre. For jeg keder mig virkelig meget! Har ingenting at give mig til, næsten alle mine nærmeste er ude og rejse.. Kolding er da også bare et fedt sted at tilbringe sin sommerferie i (føl sarkasmen). Troede det ville blive en fed sommerferie med fester, vennerne, lange nætter osv. Men man skal ikke forvente for meget, ellers ender det med at man bliver skuffet -.-
Vil virkelig gerne ud og rejse, er ligeglad hvor, bare væk fra Danmark.
Det eneste som jeg rigtig ser frem til er Grøn Koncert. Har ikke planlagt noget ellers.
Nå, men nok om min sommerferie, tror jeg vil gå ud og grave en grav (haha)

See ya! Fortsat god sommerferie peps. <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar